Wednesday, March 10, 2010

Zuhairi's bad attitude exposed

Hehe... aku baru prasan yg kat blog ni aku hny menceritakan pasal org... haha ;] mcm aku ni baik sgt plak... so, today aku nak expose my bad attitude plak... hehe...

Bagi sape yang kenal aku ni, memang dah tak larat nak melayan... haha... Aku mmg pernah dgr org cakap, aku ni memang suka menyusahkan org... haha ;] Aku rasa aku memang akuinya... wohoho... sebab sikit2 aku ajak org g situ, g sini, buat tu, buat ni padahal takde kena mengena ngan mereka... haha... :)

Ada gak one of them cakap, aku ni sukakan perhatian org... Huh? haha... I dunno for sure... Tapi judgment org lagi betul dari judgement diri sendiri... wakaka... Aku tak tau kenapa ada org labelkan aku sukakan perhatian... haha... aku tanya dia, dia taknak jawab plak... hehe :D For him to know and for me to figure it out... hehehe ;]

O yang satu ni aku mmg realize bad attitude aku. Aku ni mmg seorg pendendam... Mak aih... takut plak aku... wohoho... But seyesly aku akuinya... wohohoho... Org cakap kalo ada perasaan camni, aku ada penyakit hati... So, aku kena ubati penyakit hati ni dgn zikrullah and banyakkan membaca Al-Quran. InsyaAllah... hehe

Aku mmg suka memendam perasaan ketakpuasan hati, being a hipokrit, aku berlakon mcm aku suka kepada org yang aku tak suka, aku buat mcm aku takde pape but aku tahu aku hanya berlakon sebab aku tak suka sgt la sakitkan hati org nih... aku sakit takpe... wakaka... the truth, that's me! hehehe :]

Alamak, aku ada kelas, baru nak membebel kat blog ni... haish! haha... tapi bnyk g r bad attitude aku yg aku realize and yg aku tak realize... Aku mmg tgh mengenali siapa aku yg sebenarnya... wohoho... walaupun aku perangai cam haram cam ni, aku still have frens that being nice to me... wakaka... thank guys! u r my frens in this world and here after insyaAllah... ;]

adios amigos y amigas

penulis

4 comments:

  1. ye ke??tapi kebaikan ang terhadap others, hide or erase ur bad attitude..i think so...maknanya, mu ni budak baik la....

    ReplyDelete
  2. hahahahha... aku ni baik ke? hmmm... mcm tak jer... wakaka... ;]

    ReplyDelete
  3. hmm.. baeknye.. better pendamkan.. drpd sakitkan hati org.. susah org nk maafkan klo kita sakitkan hati org.. walaupun xsengaja.. haha

    ReplyDelete